گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۳ مورد

اطلاعیه 1

سه شنبه ٤ تیر ١٣٩٢ ساعت ١٠:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 4362 نفر )


اطلاعیه 1
تا پایان خرداد ماه سالجاری اعتباربخشی بیمارستانهای استان به اتمام می رسد.

کارشناس اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان؛

 

تا پایان خرداد ماه سالجاری اعتباربخشی بیمارستانهای استان به اتمام می رسد

 

کارشناس اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تا پایان خرداد ماه سالجاری اعتباربخشی بیمارستانهای استان به اتمام می رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا " رضا فانی"  با بیان اینکه اعتباربخشی ادامه ارزشیابی بیمارستانهاست، اظهار داشت: از سال 90 کار  اعتباربخشی در وزارت بهداشت شروع شد و بر اساس آن کتابهای استاندارد در بیمارستانها تالیف شد.

 

وی با بیان اینکه مبنای اعتباربخشی استانداردهای درمان است، افزود: از سال 91 به تمام کارشناسان مربوطه در بیمارستانهای استان آموزش های لازم داده شده و استانداردها به بیمارستانها ابلاغ شده است.

 

فانی به تفاوت های اعتباربخشی و ارزشیابی اشاره کرد و گفت: در اعتباربخشی تمام واحدهای بیمارستانها مکمل یکدیگرند و در کیفیت روند درمان موثر هستند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر کار اعتباربخشی بیمارستانهای جاجرم، ارتش، بنت الهدی، تامین اجتماعی و شیروان به اتمام رسیده است که نمرات این بیمارستانها به وزارت بهداشت و درمان ارسال و بر اساس معدل کشوری درجه بندی بیمارستانها مرداد ماه سالجاری اعلام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه اعتباربخشی برای بیمارستانهای کشور از سوی وزارت بهداشت ودرمان برای 5 سال تعریف شده که خراسان شمالی در سال اول اجرای این برنامه است.

منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی