گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۳ مورد

برگزاری مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در دانشگاه

چهارشنبه ٨ اردیبهشت ١٣٩٥ ساعت ١٤:٢ ب.ظ   ( بازدید : 1239 نفر )


برگزاری مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در دانشگاه
مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در دانشگاه برگزار شد .

به گزارش « وب دا » معاون درمان دانشگاه در این آیین که در تالار شهید دکتر لنگری بیمارستان امام رضا (ع) برگزار گردید ، اظهار داشت : این روز به پاس تلاش همکاران سختکوش حوزه علوم آزمایشگاهی که اگرچه در صف اول و خط مقدم جبهه سلامت دیده نمی شوند ولی اساس کار طبابت به کار آن ها و تشخیص بیماری ها مرتبط است .

دکتر « علی حق بین » از همکاری و عملکرد آزمایشگاه های بخش خصوصی استان در پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت تقدیر نمود ،تصریح کرد :با اجرای طرح تحول نظام سلامت ؛عملکرد اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان ارتقاء یافته است و تحول و انقلابی در درمان بیماران ایجاد گردید .

وی با تاکید بر این که زیرساخت تمام علوم و پژوهش ها آزمایشگاهی است ، از تجهیز و تامین امکانات این حوزه طی اجرای طرح تحول خبر داد و سال 95 را نیز سال تحول در زیرساخت های حوزه درمان استان است .

سرپرست اداره امور آزمایشگاه معاونت درمان دانشگاه نیز در ادامه از فعالیت 5 آزمایشگاه درمانگاهی ،10 آزمایشگاه خصوصی و  7 آزمایشگاه بیمارستانی در استان خبر داد و گفت : با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات ارزشمندی از جمله  راه اندازی تست های جدید و تخصصی، خارج شدن آزمایشگاه ها از یکنواختی ، عدم سرگردانی بیمار در جهت ارسال نمونه به آزمایشگاه های دولتی و خصوصی ، کاهش فرانشیز و خرید تجهیزات و نوسازی آن ها در این حوزه انجام پذیرفته است که از نقاط قوت طرح تحول سلامت می باشد.

دکتر « حمیدرضا فرزندیان » تصریح کرد : علم طب و علم آزمایشگاه دو روی یک سکه هستند و تشخیص و کشف تمام بیماری ها به آزمایشگاه بر می گردد .

وی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه پورسینای آشخانه و بخش آسیب شناسی بیمارستان بنت الهدی بجنورد را از اهم دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد .

بر پایه این گزارش در پایان از همکاران علوم آزمایشگاهی نمونه تقدیر به عمل آمد .

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی