گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۴ مورد

برگزاری مراسم روزماما و نمایشگاه دستاوردهای ترویج زایمان طبیعی در استان

دوشنبه ٢٠ اردیبهشت ١٣٩٥ ساعت ١٤:٥ ب.ظ   ( بازدید : 1179 نفر )


برگزاری مراسم روزماما و نمایشگاه دستاوردهای ترویج زایمان طبیعی در استان
مراسم روزماما و نمایشگاه دستاوردهای ترویج زایمان طبیعی استان برگزار شد و از کلیپ زایمان بی درد تولیدی روابط عمومی دانشگاه رونمایی گردید .

به گزارش وب دا در ابتدای این آیین که با حضور مسئولان و همکاران مامای شاغل در حوزه بهداشت ، درمان و آموزش دانشگاه و دانشجویان مامایی برگزار گردید ، رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از شور و نشاطی که در برپایی نمایشگاه دستاوردهای ترویج زایمان طبیعی استان موج می زد ،نشاط و پویایی و سرزندگی را لازمه حرفه مامایی و فرآیند تولد عنوان نمود .

دکتر « ابراهیم گلمکانی» تصریح کرد : صمیمانه خرسندم که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مراسم کشوری روز ماما به عنوان دانشگاه برتر در حوزه ارتقاء خدمات مامایی و آموزش مامایی معرفی گردید .

وی خاطرنشان کرد : با استقرار هیئت علمی مامایی در بالین نیز اتفاق خوبی افتاده است و ما به عنوان یکی از مبتکرین و دانشگاه های پیشروی این ایده دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده ایم و انتظارمان این است که در حوزه پرستاری و دیگر حوزه ها نیز این امر محقق گردد .

دکتر « گلمکانی » قداست حِرَف پزشکی را از آنجایی که با انسان ارتباط دارد بسیار بالا عنوان نمود و قداست حرفه مامایی را به دلیل ارتباط با دو انسان در آنِ واحد یعنی مادر و نوزاد ؛ بسیار ارزشمندتر دانست.

وی گفت : دولت یازدهم توجه خاصی به حوزه مامایی داشته و ترویج زایمان طبیعی یک بسته اصلی در طرح تحول نظام سلامت به شمار می آید و با اجرای آن آثار تحولی ارزشمندی در جامعه نمود یافته و چالش های حوزه مامایی نیز گام به گام در حال رفع شدن است .

وی تاکید کرد :قشر پر تلاش ماما هر قدر از علم ، انگیزه ، شور و نشاط بیشتری برخوردار باشد ، مادران و نوزادان سالم تر و جامعه سالم تری خواهیم داشت .

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی