گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۹ مورد

حضور وزیری جهادگر و پر تلاش در رأس وزارت بهداشت؛ انگیزه حرکت و پیشرفت نظام سلامت

یكشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ٨:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 429 نفر )


حضور وزیری جهادگر و پر تلاش در رأس وزارت بهداشت؛ انگیزه حرکت و پیشرفت نظام سلامت
رییس دانشگاه انگیزه حرکت و پیشرفت نظام سلامت را حضور وزیری جهادگر و پر تلاش در رأس وزارت بهداشت عنوان نمود.

به گزارش «وب دا» رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آیین افتتاح بیمارستان های جدید استان با حضور مقام عالی وزارت در بجنورد با تاکید بر این مطلب و خطاب به دکتر «هاشمی»اظهار داشت :آنچه انگیزه را برای حرکت ما قوی تر نمود حضور شما در رأس وزارت بهداشت بود و انصافا اخلاص، ایثار، تلاش و صداقتی که در شما دیدیم ؛ سرعت حرکت ما را صد چندان نمود.
دکتر« گلمکانی» تصریح کرد :اهمیتی که دکتر هاشمی به بحث اخلاق قایل شده اند باعث شد که ما نیز در مدار اخلاق حرکت کنیم و این که دکتر «روحانی» سلامت را در رأس سیاست های دولت قرار دادند باعث توسعه و تحول نظام سلامت کشور گردید.
به گفته وی اتفاقاتی که در حوزه سلامت افتاده ؛در سخت ترین شرایط مالی دولت بوده که رضایتمندی بالای مردم را بحمدالله به دنبال داشته است .
وی خاطرنشان کرد:در حوزه بهداشتی و مراکز خدمات جامع شهری در همه شهرها بیش از 50 درصد پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است و پزشک خانواده در همه روستاها حضور دارد و اقلام دارویی نیز افزایش پیدا کرده است.
دکتر « گلمکانی» گفت:در حوزه آموزش با نگاه عقلانیت و منطق پیش رفته ایم و مجوز سه رشته تحصیلات تکمیلی را با تامین زیر ساخت لازم و با توجه به این که مورد نیاز کشور باشد و ظرفیت و توان آموزش کافی را داشته باشیم ،اخذ نمودیم.
وی افزود :در حوزه درمان اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است از جمله افتتاح کلینیک های ویژه که در این حوزه جزو اولین ها در کشور هستیم و بالغ بر 15000 ویزیت در این کلینک ها انجام شده است .
وی اضافه نمود : 95% درصد مراجعه به کلینیک های ویژه را دهک های اول، دوم و سوم جامعه تشکیل می دهند و توسعه اورژانس بیمارستان ها ،افتتاح بخش تشخیص و درمان سرطان و بخش سوختگی از دیگر اقدامات ارزشمند در حوزه درمان بوده است.
وی عنوان نمود:در حوزه توسعه نیز در پرداخت کارانه پرسنل جزء اولین ها در کشور هستیم ؛کارانه اسفند پرسنل پرداخت شده و به روز است، کارانه پزشکان مطب دار تا مهر ماه و پزشکانی که مطب ندارند تا دی ماه پرداخت شده است.
وی به افزوده شدن 88 هزار متر مربع فضای زیرساختی به حوزه سلامت استان طی 3 سال اشاره کرد و گفت :آنچه شما برای سلامت کشور انتظار داشته اید ما سعی نموده ایم در استان محقق نماییم و این عملکردها نتیجه یک کار تیمی بوده که بصورت منسجم انجام شده است تا خدمات حتی یک روز زودتر به مردم ارائه شود.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی