گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۴ مورد

پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت

شنبه ٣٠ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ١٢:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 457 نفر )


پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان حماسه 29 اردیبهشت را به عموم دانشگاهیان خراسان شمالی و مردم غیور استان و کشور تبریک عرض نمود.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» در گفتگو با پایگاه خبری وبدا اظهار داشت : این انتخابات عظیم، حداقل 2 پیام اساسی به دنبال داشت ؛ پیام اول این که حضور همه مردم و مشارکت بسیار بالا نشان می دهد ملت بزرگ ایران آنگاه که ضرورت ایجاد بکند در پای صندوق های رای همراهی خود را با نظام، انقلاب و رهبری به خوبی نشان می دهند و به جهانیان ثابت می کنند که با استفاده از راه های متعارف دموکراتیک می توانند پیام یکپارچگی و انسجام ملت بزرگ ، نستوه و با تمدن کهن آریائی را به جهانیان مخابره نمایند.

وی تصریح کرد : پیام دوم انتخاب هوشمندانه در سخت ترین شرایط است و  ملت بزرگ ایران نشان داده است که در حساس ترین لحظات می تواند بهترین تصمیمات را بگیرد .

به گفته وی این انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و حضور پر شور و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم نشان داد ملت ایران مصمم است با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی، با منطق گفتگو نظام بین الملل را با خود همراه نماید همچنین ایران اسلامی مصمم است با عقل و تدبیر به رفع چالش ها و مشکلات درون کشور بپردازد و امید را در همه طبقات اجتماعی بارور نماید.

دکتر «گلمکانی» خاطرنشان کرد : پیروزی، پیروزی همه ملت و روحانی رئیس جمهور همه است.

وی تاکید کرد : باید از نو برخیزیم، فرصتی نو برای حرکتی نو فراهم آمده است و امید آن داریم که مسیر پیشرفت ملت بزرگ ایران برای دستیابی به آرمان های بزرگش هر چه سریع تر طی شود و هر چه بیشتر شاهد ایستادن ایران عزیز بر قله های عزت، اقتدار و سربلندی در جهان باشیم.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی