گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵۹ مورد

پیام تبریک رئيس دانشگاه به مناسبت روز پزشک

شنبه ٣ شهریور ١٣٩٧ ساعت ٨:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 593 نفر )


پیام تبریک رئيس دانشگاه به مناسبت روز پزشک
رئيس محترم دانشگاه به مناسبت روز پزشک پیام تبریک صادر نمودند

 

"یا من اسمه دوا و ذکره شفا"
یکم شهریورماه و روز پزشك ؛سالروز ولادت شیخ الرئیس ابوعلی سینا طبيب و حکیم فرزانه ايست که پیشینه ارزشمند وی افتخارات بی شماری را برای ایران و ایرانیان به ارمغان آورده است و فرصتی است مغتنم تا تلاش های ارزنده جامعه پزشکی مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.
سلامت موهبت بسیار ارزشمند الهی است که حفظ و ارتقای آن از وظایف مهم جامعه پزشکی است و در فرهنگ ایرانی- اسلامی ما ارزش دانش گرانقدر پزشکی تا بدان اندازه والا و عظیم است که طبابت شانه به شانه حکمت می‌ساید.
جامعه پزشکی ما همواره با بهره مندی از پزشکان حاذق و دلسوز، با دستیابی به پیشرفت ها و موفقیت های مستمر و در رشته های مختلف طب با آمیختن اخلاق ،صداقت و معنویت سرآمد بوده اند و شايسته است از زحمات ارزشمند اين عزيزان در عرصه بهداشت و درمان و مجاهدتهای آنان در رشد و توسعه و آموزش دانش و حرفه مقدس پزشکی سپاسگزاري نمايم .
اینجانب ضمن ابراز ادب و احترام به محضر کلیه اساتید فرهيخته پزشكي استان به ویژه پزشکان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی ؛ مناسبت ارزشمند روز پزشك را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي اين عزيزان بهروزي ،سلامتي و توفیق روز افزون مسئلت مي نمایم.

دکتر "علی حق بین"
رئيس دانشگاه

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی