گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۷ مورد

عیادت رئیس دانشگاه از بیماران تصادفی به مناسبت دهه ایمنی راهها

سه شنبه ٢٧ آبان ١٣٩٣ ساعت ١٠:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 1035 نفر )


عیادت رئیس دانشگاه از بیماران تصادفی به مناسبت دهه ایمنی راهها
یک سوم ماموریت های اورژانس 115 استان با حوادث ترافیکی مرتبط است .

به گزارش « وب دا » رییس دانشگاه در عیادت از مصدومین حوادث ترافیکی بستری در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد که به مناسبت هفته ایمنی راه ها و روز جهانی قربانیان حوادث ترافیکی انجام شد ، گفت:در 6ماهه نخست سال جاری 10 هزار ماموریت توسط اورژانس 115 استان صورت گرفته که یک سوم این ماموریت ها مرتبط با حوادث ترافیکی بوده است.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» اظهار داشت:یکی از عوامل مهم مرگ ومیر در کشور ما تصادفات است که هزینه های غیرقابل جبرانی را به جامعه تحمیل می کند.

وی با بیان این که علت بیشتر تصادفات عامل انسانی است ،ادامه داد:بر اساس آمارها تا حدودی روند رو به بهبود در کاهش آمار تصادفات داریم اما سرعت آن مطلوب نیست.

وی خاطرنشان کرد : به زودی نواقص اورژانس بیمارستان ها به طور کامل برطرف می شود اما بهترین راه مدیریت حوادث ترافیکی پیشگیری در قالب فرهنگ سازی است.

شایان ذکر است هر ساله برای یادآوری تاثیر مخربی که حوادث جاده‌ای به جای می‌گذارد، روزی با عنوان «روز جهانی قربانیان حوادث ترافیکی» نامگذاری شده است تا در این روز (که در کشور ما مصادف با بیست و پنجم آبان است) مردم به یاد بیاورند که جاده و خودرو می‌تواند در صورت مدیریت غلط، چه بهای گزافی را به زندگی افراد تحمیل کند.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی