رونمایی از دستگاه تنفس مصنوعی، اهدایی به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد
مدیر بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد گفت : خانواده نیکاندیش مرحوم «حاج حسینعلی براتی» در اقدامی خداپسندانه و ماندگار، هزینههای مراسم سومین روز درگذشت آن مرحوم را صرف خرید یک دستگاه تنفس مصنوعی ( ونتیلاتور) برای بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد کردند.
درگزینی افزود: این دستگاه با حضور اعضای خانواده مرحوم براتی، رونمایی و به چرخه خدمترسانی بیمارستان افزوده شد تا در ارائه خدمات درمانی به بیماران، بهویژه بیماران نیازمند مراقبتهای ویژه، استفاده شود.

نظر دهید