گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۷ مورد

معاون درمان دانشگاه : دانشگاه با پزشکانی که وجوه غیر متعارف دریافت کنند، شدیدا برخورد می کند

دوشنبه ٦ شهریور ١٣٩٦ ساعت ١٣:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 323 نفر )


معاون درمان دانشگاه : دانشگاه با پزشکانی که وجوه غیر متعارف دریافت کنند، شدیدا برخورد می کند
دریافت وجوه غیر متعارف و زیرمیزی در استان صفر است

به گزارش وبدا معاون درمان دانشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تاکید بر این مطلب اظهار داشت: بازدیدهای دوره ای نامحسوس از مطب پزشکان انجام می شود و قطعا به پزشکان متخلف تذکر داده می شود و خوشبختانه به تازگی هیچگونه گزارشی در این خصوص دریافت نکرده ایم.

 

دکتر"حق بین" اظهار داشت: اگر چنین موردی گزارش شود در کمتر از 10 روز برخورد خواهد شد و روزهای دوشنبه هر هفته جلسات مرتبط با نظام پزشکی برگزار می گردد و برخورد مرحله به مرحله تا تعطیلی   با متخلفین صورت می پذیرد .

 

وی با بیان اینکه قوانین در نظام پزشکی با قانون طرح تحول سلامت متغیر است افزود:در قانون نظام پزشکی در مرحله نخست به محض گزارش تخلف تذکر داده می شود اما در قانون طرح تحول تا 3 ماه تعطیلی مطب را نیز داشته ایم.

 

وی با اشاره به اجرای دقیق بسته ترویج زایمان طبیعی اظهار داشت : آمار سزارین های تمامی بیمارستان های دانشگاهی بررسی می شود و در بیمارستان های غیر دانشگاهی نیز ضریبی در نظر گرفته شده است که افزایش این ضریب در ارزشیابی بیمارستان اثر منفی دارد .

 

وی به ارائه خدمات در مرکز تشخیص و غربالگری سرطان بیمارستان امام علی (ع)  اشاره کرد و گفت :به زودی نوبت دهی برای بانوانی که نیاز به ماموگرافی دارند در این مرکز انجام می شود

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی