گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵۱ مورد

بیمارستان فاروج گواهینامه درجه یک کشوری اعتباربخشی دریافت نمود

یكشنبه ٥ آذر ١٣٩٦ ساعت ٨:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 392 نفر )


بیمارستان فاروج گواهینامه درجه یک کشوری اعتباربخشی دریافت نمود
بیمارستان فاروج گواهینامه درجه یک کشوری اعتباربخشی دریافت نمود

به گزارش وب دا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج گفت: بیمارستان شهدای فاروج بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی موفق به اخذ رتبه درجه یک کشوری گردید .

دکتر «کریم ذوقی» اظهار داشت : اعتبارسنجی بیمارستان ها هر دو سال یکبار و بر اساس شاخص هایی شامل ٩٠٠ آیتم از سوی کارشناسان وزارت متبوع انجام می شود که برای اعتبارسنجی امسال،  کارشناسان به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی با حضور در بیمارستان شهدای فاروج تمام چک لیست ها را تکمیل نمودند ، سپس معیارها در وزارتخانه تجزیه و تحلیل شد که نهایتاً با گرفتن امتیازهای لازم و حد نصاب، بیمارستان فاروج رتبه یک اعتباربخشی را به دست آورد.

وی بیان کرد : بی شک تغییرات مثبتی در حوزه ارائه خدمات این بیمارستان در سال های اخیر صورت گرفته است که حاصل آن دستیابی به این رتبه می باشد .

وی گفت: اعتبار بخشی، فرایند خود ارزیابی و ارزیابی خارجی است که در سازمان های بهداشتی و درمانی، برای ارزیابی سطح عملکرد آن ها در رابطه با استانداردهای معین و راه های بهبود مستمر صورت می گیرد.

دکتر ذوقی افزود : اعتبار بخشی تنها به وضع استانداردها نمی پردازد بلکه دارای ابعاد تحلیلی، مشاوره ای و بهبودی است و در باب تعریف اعتبار بخشی در بیمارستان باید گفت، موضوعات پزشکی مبتنی بر شواهد، تضمین کیفیت، اخلاق پزشکی و کاهش خطایای پزشکی، نقشی کلیدی در این فرایند دارا می باشد، ضمناً حفظ ایمنی بیمار نیز بخشی از فرایند تعریف اعتبار بخشی در بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهدای فاروج که در خرداد ماه سال 92 به بهره برداری رسید در حال حاضر با بخش های اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، بیهوشی، رادیولوژی و سونوگرافی ارائه خدمات می نماید و بخش ارتوپدی آن نیز راه اندازی شده و در مرحله جذب نیرو است

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی