گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۵ مورد

تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی در جمع جامعه علوم آزمایشگاهی استان

دوشنبه ١٤ اردیبهشت ١٣٩٤ ساعت ١١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 1145 نفر )


تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی در جمع جامعه علوم آزمایشگاهی استان
رئیس دانشگاه روز علوم آزمایشگاهی را به تمامی زحمت کشان این حوزه تبریک عرض نمود.

به گزارش « وب دا » رئیس دانشگاه درمراسمی که درتالارشهید لنگری بیمارستان امام رضا ( ع ) برگزارشد،با بیان اینکه علوم آزمایشگاهی یکی از شاخه های علوم پزشکی است و تشخیص آزمایشگاهی قسمتی از درمان است ، گفت  : با اجرای طرح تحول سلامت و تجهیزبیمارستان ها و افزایش بیماران ، حجم کاری همکاران علوم آزمایشگاهی افزایش یافته است .

دکتر « ابراهیم گلمکانی » درادامه تصریح کرد : امیدواریم با افزایش حجم کار در آزمایشگاه ها خدمات همانند گذشته به طور مطلوب ارائه شود و شاهد موفقیت های بیش از پیش فعالان عرصه علوم آزمایشگاهی به ویژه درتحقق اهداف برنامه نظام سلامت باشیم .

این مقام مسئول با اشاره به طرح تحول سلامت یاد آور شد : تقریبا یک سال از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت گذشته است ، این طرح از15 اردیبهشت ماه سال 93 شروع شده وتاکنون خدمات مطلوبی در قالب این طرح به مردم ارائه شده است .

دکتر « گلمکانی » همچنین افزود : ما به عنوان خادمین عرصه بهداشت وظیفه خطیری به عهده داریم و آن سلامت انسان است و ارزش کار ما قابل قیاس با ارزش های مالی نیست .

برپایه این گزارش در ادامه مراسم سرپرست اداره علوم آزمایشگاهی معاونت درمان و معاون درمان دانشگاه سخنانی ایراد نمودند و پس از اجرای برنامه های متنوع، در پایان از نمایندگان فعال آزمایشگاه های استان تقدیر به عمل آمد .

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی