گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۲۲ مورد

طرح زمستانه

سه شنبه ١٧ دی ١٣٩٢ ساعت ١١:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 1377 نفر )


طرح زمستانه
40 دستگاه آمبولانس آماده ارایه خدمات طرح زمستانه هستند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت:با اجرای طرح زمستانه همزمان با سراسر کشور، در استان 40 دستگاه آمبولانس، و 30 پایگاه اورژانس 115 آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی "وب دا" دکتر غلامرضا اکباتان" اظهار داشت:  علاوه بر 40 دستگاه آمبولانس ، 21 پایگاه جاده ای و 9 پایگاه شهری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس کمک دار در اجرای این طرح خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه 75 نفر از پرسنل اورژانس 115 استان درگیر اجرای این طرح هستند، افزود: کلیه آمبولانس ها، پایگاه ها و بیمارستانها جهت پذیرش مصدومین و بیماران احتمالی آمادگی لازم را دارند.

وی ادامه داد: در ایام زمستان تصادفات ناشی از لغزندگی راه ها و آسیب های ناشی از لیزخوردگی و ورزش های زمستانه و مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن افزایش می یابد لذا شهروندان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

اکباتان خاطرنشان کرد:قبل از سفر از سالم بودن زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان یافته، لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته و در صورت نیاز به کمک های درمانی، با حفظ خونسردی با شماره تلفن 115 تماس بگیرید.

وی تصریح کرد:هدف از اجرای این طرح، امدادرسانی سریع و بهینه به مصدومان و حادثه دیدگان حوادث ترافیکی و کاهش تلفات حوادث جاده ای در محورهای اصلی ، پرتردد و برفگیر استان است.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی