گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۹ مورد

رسیدگی به 97 درصد شکایات

چهارشنبه ٢٧ فروردین ١٣٩٣ ساعت ١٤:٩ ب.ظ   ( بازدید : 2223 نفر )


رسیدگی به 97 درصد شکایات
در سال 92 به 97 درصد شکایات پاسخ داده شده است

کارشناس مسوول واحد رسیدگی به شکایات؛

97 درصد شکایات رسیدگی شده است

کارشناس مسوول واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان گفت: 101 مورد شکایات درمان در سال 92 مورد پیگیری قرار گرفت که به 97 درصد شکایات پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری " وب دا" ملیحه علوی" اظهار داشت: رسیدگی به 420 مورد درخواست مساعدتهای درمانی، تجهیز واحد رسیدگی به شکایات به سیستم گویا و سیستم پیامک، به انجام رساندن موفق طرح مهر ولایت 2 از اهم فعالیت این واحد بوده است.

 وی ادامه داد:برگزاری یک دوره کلاس آموزشی نحوه رسیدگی به شکایات جهت کارشناسان رسیدگی به شکایات استان و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی در درمانگاه های دولتی و مراکز جراحی محدود بخش خصوصی از دیگر فعالیت های مهم این واحد در سال 92 بوده است.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی