گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۲ مورد

اتمام مهلت ثبت نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

چهارشنبه ٢٥ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 355 نفر )


اتمام مهلت ثبت نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

دکتر علی نظری اظهار کرد: درپنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری خراسان شمالی 60 نفر ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه در هیات مدیره شهرستان بجنورد و شهرستان‌های تابعه، در مجموع 31 نفر کاندیدای این انتخابات شدند، خاطرنشان کرد:  کاندیداهای این حوزه شامل دو بهیار، دو کارشناسی ارشد و عضو هیات علمی دانشگاه، سه کاردان و دو کارشناس اتاق عمل و هوشبری و 22 نفر پرستار است.
دکتر نظری ادامه داد: در هیات مدیره شهرستان شیروان و فاروج نیز در مجموع 29 نفر ثبت نام کردند که شامل سه بهیار، یک کارشناسی ارشد و عضو هیات علمی دانشگاه، سه نفر کارشناس اتاق عمل و هوشبری و  22 نفر کارشناس پرستاری است.
وی با اشاره به اینکه در هر هیات مدیره با آرای همکاران مشمول ماده 16 قانون پرستاری، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره نظام پرستاری و سه نفر نیز عضو علی البدل انتخاب می شوند، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که از ثبت نام و کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری خراسان شمالی به عمل آمد ، امیدواریم انتخابات نیز با حضور حداکثری همکاران گروه های پرستاری برگزار شود.
رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: نظام پرستاری در کنار نظام پزشکی جزو سازمان های مردم نهاد مستقل است که وظایف بسیار زیاد و مهمی در حراست و صیانت از حقوق بیماران و همچنین حقوق کارکنان این صنف بر عهده دارد.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی