گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۵۲ مورد

به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت

شنبه ٢٣ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٨:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 425 نفر )


به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت
دیدار صمیمانه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با کادر درمان

معاون فرهنگی و دانشجویی به همراه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، با کادر درمان و پرستاران قرنطینه در هتل لاله بجنورد در فضایی صمیمانه دیدار کردند.

به گزارش مفدا، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ضمن تبریک میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج)،  با اعلام این مطلب در دیدار صمیمی با کادر درمان و پرستاران قرنطینه در هتل لاله بجنورد گفت: کادر درمان و پرستاران زحمتکش،  خانواده و احساس وعواطف را کنار گذاشته و به سوگندی که یادکردند، وفادار ماندند.
حجت الاسلام دکتر مرتضی رستگار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "ایثار و خدمات شما بی‌قیمت است"، ادامه داد: امید است، هرچه زودتر شر این ویروس منحوس از سر ملت های دنیا به ویژه مسلمانان برطرف شود.
وی با بیان این که در روایت شریف آمده است، در روزگار زندگی انسان ها نسیم هایی می وزد، خاطرنشان کرد: شاید برای کادر درمان و مدافعان سلامت، این همان نسیم و امتحانی است که در مسیر زندگی قرار گرفته تا شاهد آن باشیم که چه افرادی وفادار هستند.
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به این که خدمات مدافعان سلامت در شرایط بحرانی کرونا، بی قیمت است، ابراز امیدواری کرد که پروردگار متعال اجر عظیم عطا بفرماید و همه ملت ایران نیز دعاگوی سلامت و خدمات عزیزان مدافع سلامت هستند.
در این دیدار دکتر امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز ضمن عرض تبریک عید نیمه شعبان و آرزوی ظهور منجی عالم بشریت، از خدمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران فداکار قدردانی کرد.
 بر پایه این گزارش در این دیدار ضمن اهدای شاخه گل، بسته متبرک حرم امام رضا(ع) از سوی  معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی به کادر درمان و پرستاران حاضر اهدا شد.

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی